Realizácia aktivít projektu v roku 2010
Realizácia aktivít projektu v roku 2011
|
Operačný program Vzdelávanie je referenčným dokumentom pre programové obdobie 2007 – 2013, na základe ktorého bude poskytovaná podpora na rozvoj ľudských zdrojov s využitím zdrojov Európskeho sociálneho fondu a národných zdrojov. Dokument vychádza zo štruktúry Národného strategického referenčného rámca Slovenskej republiky na roky 2007 – 2013. |
„ Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť ”
Základná škola, Ulica energetikov 242/39, 971 01 Prievidza
získala nenávratný finančný príspevok na realizáciu projektu
Názov projektu |
|
Druh projektu |
Dopytovo orientovaný projekt |
Operačný program |
Operačný program Vzdelávanie |
Prioritná os |
1 Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy |
Opatrenie |
1.1 Premena tradičnej školy na modernú |
Miesto realizácie projektu |
Základná škola,
Ulica energetikov 242/39, |
Termín realizácie projektu |
Dátum začatia: 1.10.
2009 |
Celkové výdavky projektu |
152 473,11 € |
Výška nenávratného finančného príspevku |
144 749,46 € |
Kód ITMS |
26110130123 |
Sprostredkovateľský orgán pod riadiacim orgánom pre Operačný program Vzdelávanie:
Agentúra Ministerstva školstva SR pre štrukturálne fondy EÚ
Projekt je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ
Spolufinancovanie projektu vo výške 7 628,72 zabezpečuje zriaďovateľ Mesto Prievidza.
Hlavným cieľom projektu je uskutočniť obsahovú prestavbu vzdelávania,
zaviesť inovatívne metódy a formy vyučovania.
Špecifické ciele projektu:
1. Tvorba školského vzdelávacieho programu
2. Zdokonaľovanie kompetencií pedagogických pracovníkov
3. Zefektívnenie edukačného procesu, osvojovanie znalostí, zručností žiakov a využívanie diagnostických nástrojov
- Tvorba a implementácia školského vzdelávacieho programu základnej školy podporujúceho kľúčové kompetencie žiakov s využitím nových učebných materiálov v rámci výchovno-vzdelávacieho procesu a pripravujúceho žiakov pre vedomostnú spoločnosť;
- Inovácia didaktických prostriedkov rozvíjajúcich kľúčové kompetencie žiakov
▲ Na začiatok ▲